top of page
  • תמונת הסופר/תOferp2

מדוע אטרקציות לגיבוש עובדים הן יותר ממה שנדמה לכם



אז מה זה בעצם אומר "גיבוש"?

גיבוש אומר שקבוצת אנשים משתתפת בפעילות שנועדה לחבר ביניהם. לגיבוש עובדים יש ערך גדול. חוץ מזה שהעובדים מרגישים שמקום העבודה משקיע בהם, בוסים בכל רחבי העולם כבר הבינו שעובדים מאושרים, מספקים תפוקה גבוהה יותר בעבודה. הם שמחים להגיע לעבודה שלהם מדי יום וזה בא לידי ביטוי בצורה שהם עובדים ובדרך שהם מתייחסים לעובדים האחרים ולהנהלה. מעבר לכך, הם ממליצים לאנשים אחרים לבוא לעבוד באותו מקום וכך יכולה חברה להרוויח כוח עבודה איכותי. כמו כן, פעילות גיבוש איכותית מחברת בין העובדים ברמה הבינאישית. אנשים שמרגישים שהם עובדים עם חברים שלהם או עם אנשים שהם באמת מחבבים, יהיו גם הם מאושרים יותר, שבעי רצון ממקום העבודה ובעלי תפוקת עבודה גבוהה וביצוע משימות ברמה גבוהה. יום גיבוש משימתי נותן לעובדים גם תחושה של ערך ומנחיל להם מיומנויות חברתיות של עבודת צוות ושיתוף פעולה, שהם מביאים איתם אחר כך לעבודה. את כל הדברים הללו, אפשר להשיג עם יום גיבוש מוצלח וזו בדיוק הסיבה שהנושא של אטרקציות לגיבוש הוא כל כך קריטי. מה לא משיג את הדברים האלו? "יום גיבוש" שכולל התאספות באולם אירועים רעוע, שיחות סרק, קייטרינג בינוני ואלכוהול זול והופעת אורח של זמר או סטנדאפיסט שבמקרה היה לו חור בלו"ז. אם זה נשמע מוכר ויותר מדי ערבי גיבוש בחברה שלכם נראים ככה, הגיע הזמן לעשות חישוב מסלול מחדש ולהעניק לעובדים חוויה של פעם בחיים. כזו שתתרום גם להם וגם למקום העבודה ותהווה אלטרנטיבה לימי הגיבוש המיושנים והמשעממים.


לא מוצאים אטרקציות לגיבוש העובדים? בואו ונפתור לכם את הבעיה

אחד הטרנדים הכי חמים בתחום של אטרקציות לגיבוש, הוא שירת המונים ואם אתם עדיין לא יודעים על מה מדובר, כדאי שתדביקו פערים ומהר. שירת המונים היא פרויקט ייחודי במהלכו מתאספת קבוצה גדולה של אנשים (כמה גדולה? אפילו כמה מאות) כדי לבצע ביחד יצירה מוזיקלית, בדרך כלל שיר ישראלי או לועזי מוכר ומרגש. שירת המונים הפכה לאחת המובילות בתחום של אטרקציות לגיבוש משום שהיא מגלמת בתוכה את כל היתרונות שיש ליום גיבוש מוצלח: היא גורמת לעובדים תחושה של אושר והתרוממות רוח, היא גורמת לעובדים לחוש בעלי ערך, היא דורשת ביצוע משימות בשיתוף פעולה משום שצריך ללמוד את השיר ולבצע אותו יחד, היא מרגשת, מניעה ואם זה לא הכול – היא לא נשכחת לעולם, משום שכל עובד מקבל העתק של השיר אליו הביתה ויכול להתרפק עליו מתי שהוא רק רוצה. החוכמה היא, ליצור קשר עם מקום שמבין בשירת המונים ויודע כיצד להפיק כזו מ א' ועד ת'. וזה בדיוק מה שאנחנו עושים באולפני SPS - מתמחים בהפקות מוזיקליות ובין השאר בהפקות של שירת המונים לעובדי חברות.



מה כולל התהליך?

דבר ראשון, אתם יוצרים אתנו קשר. אתם יכולים לפנות אלינו דרך האתר, לשלוח לנו הודעה, להרים אלינו טלפון או למלא את הפרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם עוד לפני שתספיקו להחליט איזה שיר אתם מקליטים. כשתחליטו על שיר אנחנו נצלם אתכם באולפן המהמם שלנו או בכל לוקיישן שתבחרו עם הציוד המשוכלל ביותר שיש (כולל רחפן מגניב) ואחרי שהכול יהיה מוכן, נכניס את השיר למיקסר באולפן והטכנאי שלנו יעשה ממנו מטעמים. אז פנו אלינו עכשיו וגם אתם תקבלו עובדים מרוצים ויותר חשוב מזה – מזכרת לכל החיים.

bottom of page